Aquesta aventura la tenia reservada per algun dia fer-la en solitari o amb algú que li fes gràcia el fet de conquerir una agulla destacada com aquesta, doncs el recorregut ja veia que no seria molt complicat.
L’he obert tota del tirón però el més recomanable és fer una reunió al collet aprofitant un parabolt de la via «Chocolat noir», que puja pel costat contrari a la normal. El tram més difícil el trobem abans d’arribar al collet i té una dificultat aproximada de 4+ pel mur de l’esquerra, tot i que també hi ha la opció d’anar per un diedret de la dreta, més senzill de grau però menys agradable d’escalar, doncs haurem de superar uns arbrets que fan molta nosa. Els darrers metres els fem pel vessant contrari pel que hem pujat, fent un curt flanqueig i amunt aprofitant petits matolls que són molt útils per la progressió, doncs la roca no és massa bona en aquest tram ni en gran part de l’ascensió. Ideal per col.leccionistes d’agulles amants de l’aventura.