Aquesta via la vam escalar mentre buscàvem terreny verge per obrir vies, i Sant Benet no és un lloc on hi hagi quedat gaire espai per aquesta pràctica, així que la vam fer i ens va agradar força, us la recomano, doncs la roca és excel.lentíssima i la línia lògica, començant per una llarga rampa de 3er fins uns arbres i acabant amb un preciós segon llarg que segueix una fissura fins pràcticament el cim. La via la van obrir el M. Pedro i E. Fabra el 9 de gener de 1983 i es troba semiequipada amb burils i pitons; nosaltres vam fer servir uns friends fins el 4.
