Via «Laura» a l’Elefant, regió de Sant Benet

Es tracta d’una via agradable i senzilla la qual segueix una línia lògica tot seguint un marcat arc fissurat d’esquerra a dreta, primer per terreny vertical, després més tombat i en flanqueig fins la reunió. Si no vaig errat es tracta de la primera via oberta per l’Armand Ballart, al gener de l’any 78, i ho va fer en solitari; les vies que obriria a continuació d’aquesta són extremadament populars, Easy Rider i Electric Ladyland, en canvi, la «Laura», resta molt més desconeguda.
Es troba pràcticament equipada amb pitons i a la reunió hi trobarem dos parabolts amb anella d’alguna via d’esportiva que ve d’abaix; si ens hi fixem, a la dreta veurem un burí al terra, que fa tota la pinta de ser l’única assegurança fixa original.
L’autor de la foto de la ressenya és en Carles Llovet.