Una via molt chula amb un segon llarg que, personalment, és de lo més bonic que recordo haver escalat mai a Montserrat. Si la perfecció d’una tirada existeix, jo crec que s’acosta a aquesta xemeneia, sublim!
Primeres ascensions, repeticions destacables i altres aventures